Katrin blogi

perjantaina, huhtikuuta 13

Tylsisklubi iskee

Kolmikko Katri, Linda ja Jenni on jo useita vuosia tunnettu myös nimellä tylsisklubi. Se tarkoittaa sitä, että me emme koskaan lähde jatkoille työporukoiden illanvietoista emmekä istu kaljalla töiden jälkeen. Muutenkin viihdymme enimmäkseen kotona. Paras ilta on sellainen, jonka saa viettää omassa kodissa hyvän ruoan ja viinilasillisen (yhden) kanssa.

Tiistaina tylsisklubi osoitti taas voimansa. Olimme edellisen työpaikkani työporukan kanssa viettämässä iltaa, ja kuinka ollakaan, minä ja Linda lähdimme kotiin jo yhdeksältä. Jatkoja olisi ollut tarjolla, mutta me halusimme tietysti mennä ajoissa kotiin.

Eilen yllätimme kuitenkin itsemme. Menimme täysin suunnittelematta Lindan ja V-P:n kanssa viinilasilliselle, toisellekin jopa, ja kotona olin vasta vähän ennen kymmentä! Ja minä olen sentään tylsisklubin puheenjohtaja ja Linda on kunniajäsen! Nyt taitaa käydä niin että alkaa puheenjohtajan palli heilua…

3 Kommentit:

At 11:02 ap., Blogger Katri Söder sanoi...

Ja tietenkin heti kun olin kirjoittanut tylsisklubista, luin Iltalehdestä että Jennikin oli eilen terassilla.

 
At 2:15 ip., Anonymous Anonyymi sanoi...

Olen ihan ulapalla. Olenko menettänyt puheenjohtajuuden takaisin sulle jossain vaiheessa? Oikeudenmukaista se kyllä olisi. Niin hulvattomaksi tuo meno kyllä eilen äityi. Jatkettiin terassilta vallan bakersiin juomaan 1 €:n kuohareita. Ei huolta, olin kuitenkin yhdeksään mennessä kotona. Irroittelu johtuu varmaan tästä opiskelijaelämään palaamisesta:) Jenni

 
At 2:48 ip., Blogger Katri Söder sanoi...

Olet muuten Jenni oikeassa, sinä taisit tosiaan napata sen puheenjohtajuuden minulta jossain vaiheessa. Olet kuitenkin yhä itseoikeutettu puheenjohtaja, koska minä olin eilen kotona vasta puoli kymmeneltä. Tämä tosin on pikkuisen epistä, koska mun kotimatka kestää puoli tuntia :)

 

Lähetä kommentti

<< Home