Katrin blogi

keskiviikkona, toukokuuta 9

Sairaana

Kolme päivää olen ollut aivan tavattoman sairaana. Vatsatauti kaatoi minut sunnuntaina heti aamusta sänkyyn, ja vasta nyt olen kömpinyt ylös. Tänään olen taas töissä, mutta täytyy myöntää että olo on yhä vähän heikko. Vaikka onhan se nyt selvää, että vähän heikottaa, jos ei kolmeen päivään syö.

Vaikka sängyn ja vessan välisen matkan kulkeminen oli niin suuri ponnistus, että se vei kaikki voimavarani, ennätin silti ajatella velvollisuuksiani. Kylläpä minä olen huono avustaja, kun en nyt ole töissä vaikka Matti pitää puheenvuoron keskiviikkona. Kylläpä minä olen huono vaimo, kun täällä on niin sotkuista enkä nyt mitenkään jaksa siivota. Kylläpä minä olen huono ystävä, kun taaskin jouduin perumaan ystävän kanssa sopimani yhteisen jumpan. Miksi sitä ei voi ajatella, että kylläpä minä olen nyt sairas, ja siksi voin hyvällä omallatunnolla vain levätä.

1 Kommentit:

At 10:12 ip., Blogger Veera sanoi...

Hyvä että kuitenkin nyt jo voit paremmin! Ehdit vielä kerätä voimia ennen Venäjän-retkeä. Siellä saattaa tarvita voimia...

 

Lähetä kommentti

<< Home